Review • Zefit MyKronoz


IMG_9845

Een gezonde levensstijl is iets waar we allen naar willen werken. Maar met alleen een appeltje per dag komen we er helaas niet.  Beweging is de belangrijkste bron van een fit, gezond en actief leven. Omdat het niet altijd even makkelijk is, is het handig om een geheugensteuntje te hebben. Deze armband van Zefit houdt bij hoeveel stappen je zet, welke afstand je aflegt, hoe lang je slaapt en hoeveel Kcal je verbrand op 24h.

Ik dacht dat ik met dit stukje high tech een betere kijk op mijn levensstijl zou hebben en deze makkelijk zou kunnen aanpassen om mijn dagelijkse doelen te behalen. Helaas dacht de armband er anders over.

Jullie kunnen misschien al raden dat deze aankoop geen schot in de roos was. Na één week begon het schermpje al los te komen uit het rubberen omhulsel. Hierdoor komen die losgekomen randen vol viezigheid te zitten en heb ik zelf het scherm weer moeten vastplakken. Dit was helaas ook niet het enige, ik kan het ondertussen al niet meer bijhouden hoe vaak ik dat ding al ben kwijtgespeeld. De sluiting werkt met drukknopjes en werkt welgeteld 3 dagen. Daarna sluit het systeem niet meer goed en komt het om de haverklap los. Vele mensen hebben mij dus achterna gelopen met de zin ‘Mevrouw, u bent iets verloren.” Alles behalve handig dus. En om het rijtje volledig af te maken meet het ding geen Kcal. Er waren dagen dat ik meer dan 12000 stappen haalde en nog maar 7Kcal verbrand had. Hier klopt iets niet helemaal ?

Kortom ik vind het een slechte aankoop en zou het ook niemand aanraden. Het enige wat het wel goed geregistreerd zijn de stappen, maar als je dit koopt heb je wel wat meer eisen dan dat. Want ik heb gemerkt dat er ook fouten zitten in het slaap systeem.  Dit had een goede armband kunnen zijn maar Zefit heeft helaas de bal misgeslagen. Ik vind het echt jammer dat er zo veel fouten in het systeem zijn en dat de armband zo snel stukgaat. Een echte misser.

 

Groetjes,
Daisy

Laat hier jou reactie achter

