Persoonlijk • En de winnaar is !


Na vorige week zo druk in de weer te zijn met kids te entertainen had ik echt nood aan een paar rustmomenten. Zo verteerde ik een gigantisch boek, net als te veel zoetigheid, waren mijn katten ziek, werkte ik veel in de tuin en kreeg ik een telefoontje.

Om de traditie ik stand te houden, als je het een traditie kan noemen, gaat de eerste alinea over werk. Als je mijn vorige artikel had gelezen wist je dat ik een sollicitatiegesprek had en ik in spanning afwachtte op antwoord. En toen ging gisteren mijn telefoon. Ik verwachtte al een “sorry maar we hebben iemand aangenomen met meer ervaring” maar NEE er kwam een “wanneer kan u beginnen”! Mensen ik heb werk! Ik ben nu een laborant met een vast contract. Heerlijk, eindelijk die zekerheid. Ik wel nog even melden dat de blog niet gaat veranderen, deze blijft gewoon hetzelfde als voorheen, geen paniek trouwe lezers 🙂

Deze week had ik echt geluk met het weer. Ik ben een echte buitenmens en hou ervan om in de tuin te werken. Zo heb ik deze week mijn moestuin aangevuld met deze beauty’s : wortels, veldsla, 2 soorten paprika, 9 tomatenplanten, een homp bieslook en tijm en nog een kattenkruid plantje, voor mijn kindertjes 😉 Ik wacht nog even tot ze iets gegroeid zijn om een sfeerbeeldje te maken en mijn artikel van mijn VegTrug te kunnen plaatsen. Want een artikel over een moestuin zonder planten heeft ook niet bepaald charme.

Ohja nog even vermelden. Een tijdje terug heb ik onder sommige artikels laten weten dat er van alles scheelde met de foto’s. Jullie zullen ook wel opgemerkt hebben dat sommige er zo lelijk en wazig uitzagen. Deze problemen zouden nu opgelost moeten zijn. Helaas zijn sommige artikels nog met slechte kwaliteit maar vanaf heden zijn de foto’s weer zoals ze ooit waren. Wat heb ik hier toch om gevloekt. Dan wil je kwaliteit leveren en dan is het net alsof je even snel met je telefoon een foto maakt om er vanaf te zijn. Maar vanaf heden is het weer professioneler 😉

Als afsluiter wilde ik nog vermelden dat ik mezelf overtroffen heb. Sinds een week of 2 ben ik weer begonnen met hardlopen, maar na 1km gaf ik al op en voelde ik me enorm schuldig achteraf. Ik begon weer voedsel naar binnen te werken om daarna ziek te zijn. Maar de laatste tijd verplicht ik mezelf om toch nog een straatje verder in te slaan, en dinsdag liep ik zonder dat ik het doorhad 4km zonder uitgeput thuis te komen .Ik leerde dat ik meer kan dan ik dacht en dat ik wel degelijk wilskracht heb als ik niet opgeef. Hopelijk kan dit zich ook vertalen in mijn voedingskeuze en kan ik eens een dag zonder vreetbuien doorkomen en kan ik deze zomer toch nog pronken met een bikinibody 😉

 

Hoe was jullie week?

Groetjes,
Daisy

Een gedachte over “Persoonlijk • En de winnaar is !

Laat hier jou reactie achter

