Palmolive • Oriëntal Beauty


IMG_1021Het heerlijkste moment in de badkamer vind ik toch wel die heerlijke warme ontspannende douche. Het liefst gebruik ik daarbij een douchepuff gevuld met fluweel schuim met een intense geur. Toen ik de 2 nieuwe producten van Palmolive in de bus kreeg haalde ik meteen mijn spons boven en was de douche al op temperatuur.

IMG_1022

De 2 nieuwe geuren beloven je te omhullen met de sensatie van oosterse badgewoontes. Door de intense geuren van bloemen en kruiden zul je je wanen in een echt oosters badhuis.

IMG_1024

De gele variant heeft de stimulerende geur van sandelhout met de verzorgende werking van amandelolie. De geur is zeer sterk en kruidig en heeft echt een opwekkend effect. Je moet er wel van houden, persoonlijk is deze geur voor mij iets te sterk. Je zou kunnen zeggen dat deze een zeer mannelijke geur is.

IMG_1023

De rode, sophisticated geur uit de lijn is de vrouwelijke variant. Met zijn bloemig parfum van hibiscus en de voedende werking van jojoba olie is deze douchegel de perfecte afsluiter van een vermoeiende werkdag.

IMG_1026

 

Allebei de douchegels bevatten de harde zeep SLES en best wat parfum. Als je een gevoelige huid hebt zou ik hier voorzichtig mee zijn. Een voedende lotion na het douchen is wel aan te raden, zeker als je huid al wat droog is.

De nieuwe producten van Palmolive zijn voor een spotprijsje te koop in elke supermarkt en drogisterij.

 

Groetjes,
Daisy

 

Een gedachte over “Palmolive • Oriëntal Beauty

Laat hier jou reactie achter

