My Favorits


favorite-things

Ongetwijfeld heeft iedereen dit wel al eens gehad, dat je een product gebruikt en dat je op de achtergrond een hemels ‘aaaaaaahhhh’ geluid hoort. En voor je het weet is je favoriet geboren. Ben je benieuwd naar mijn favorieten van verschillende categorieën, lees dan snel verder.

Haar.

Mijn haar is mijn heiligdom, mijn eeuwige liefde, mijn precious. Ik zal daarom zeker en vast nooit besparen op de kwaliteit van mijn haar producten. Omdat dit type product mijn absolute voorkeur heeft is het echt moeilijk om mijn ultieme favoriet eruit te zoeken. Maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor de 48h gladmakende conditioner van Yves Rocher *Klik hier voor de review* Ondanks de plantensap geur is de werking echt geweldig. Hij maakt mijn haar super zacht, glanzend en een stuk minder pluizig en dat allemaal zonder kleurstoffen, siliconen en parabenen.

Gezicht.

download

Dit vind ik een moeilijke, aangezien ik producten fijn vind waar ik helaas niet zo goed tegen kan. Misschien vreemd verwoord, maar soms heeft een product zo een fijne geur, bestanddelen of textuur dat hij zeer fijn in gebruik en dat ik het zeer jammer vind dat ik er slecht op reageer. Maar mijn product dat ik selecteer is al jammer genoeg jaren uit de winkel gehaald. Het was een  waterproof make-up remover die zo perfect was. Hij bestond uit 2 fases, had een neutrale geur en simpele bestanddelen. Hij liet geen resten achter, voelde ook niet vettig aan en was ontzetten zuinig in gebruik. Het was een product van Garnier. Het is alle sinds niet meer in België te koop, maar moest je het product vinden in jou buurt of op een webshop aub laat het mij weten en probeer het zeker en vast zelf.

Lichaam.

Als favoriete lichaamsproduct ga ik voor mijn zelf gemaakte suikerscrub. Hij maakt mijn huid heerlijk zacht en is nog eens super budget. Het enige dat je nodig hebt is honing, suiker, olijfolie en eventueel citroenzuur.

Make-up.

Als er een product is waar ik niet zonder kan is het wel mascara, ik ga nooit zonder de deur uit. Ik heb ondertussen al een heel bakje vol en telkens een andere voor elke gelegenheid. Een extreem waterproof versie, een volume versie, een lengte versie en als laatste een waterproof verlengende volume versie ! Maar ondanks dat dit het product is waar ik nooit zonder kan heb ik een echt luxe probleem. Van nature heb ik hele lange wimpers en bij mascara zijn ze echt gigantisch, met irritante zwarte vlekken tot gevolg. Maar ach ik ga zeker en vast niet erom klagen !

Geur.

209929330_amor-amor-classic

Hier hoef ik geen seconde over te twijfelen. Amor Amor van Cacharel. Een goede vriendin heeft me kennis laten maken met dit geurtje jaren terug en sinds dien ben ik verkocht. Al menig exemplaren heb ik opgemaakt en ook in alle verschillende edities, maar toch blijf ik steeds terug gaan naar de originele in het rode robuuste flesje.

Nagels.

Essie, essie en nog eens essie. Oh wat hou ik toch van essie. Ik ben nog steeds mijn goede vriendin dankbaar dat ze me heeft laten kennis maken met het merk. Tussen de vele lakjes die keer op keer geweldig zijn heb ik ook een verzorgende lak die ik gebruik als basecoat. De Essie Nourish Me lak, hij hydrateerd droge en broze nagels en maakt ze sterker dankzij een mix van vitamine’s en oliën. Hiervan heb ik ook een review geschreven, klik hier om deze te lezen.

Groetjes,
Daisy

Bron : Foto
Foto

3 gedachtes over “My Favorits

    • daisymassy zegt:

      Deze kan je online vinden en in elk filiaal.

      Echt bedankt voor je complimentje ! Het is fijn om te weten dat mensen de blog fijn vinden 🙂

      Als je dat maar weet dat die parfum heerlijk is. Ik heb al elke versie gehad, maar de originele blijft mijn all time favorite !

      Like

Laat hier jou reactie achter

