Badkamer geheimpjes


Iedereen heeft het wel. Van die kleine ritueeltjes die je doet als je helemaal alleen bent. Misschien vind je ze gênant of juist net leuk om altijd te doen. Je moet het niet ontkennen, jij hebt vast en zeker ook een badkamer geheimpje. Ben je benieuwd naar de mijne, lees dan snel verder.

1 : Zonnebrand, telkens als ik de badkamer inloop moet ik mezelf stoppen om niet telkens zonnebrandcrème op te smeren. Dit kun je haast al een verslaving noemen, want per jaar verbruik ik toch         zeker 4 grote tubes, alleen al aan mijn gezicht ! Heb ik een geluk dat ik niet ergens zuiders woon, anders ging ik bankroet aan het kopen van crème.

2 : Gekke bekken, telkens als ik in een spiegel kijk sper ik standaard mijn ogen helemaal open en tuit ik mijn lippen. Waarom, geen idee. Ik vind het er grappig uitzien en blijf het daarom ook doen. Wel vervelend als je in een meubelzaak rondloopt of gaat window shoppen. Rare blikken gegarandeerd.

3 : Nagel plukken, ik wil doodgraag mooie lange en sterke nagels en hier doe ik veel voor. Ik heb een goede vijl aangeschaft en gebruik deze vaak, slik extra vitamine’s en smeer mijn nagels regelmatig in met een zeer voedende crème. Maar toch als ze langer zijn dan 2mm begin ik eraan te pulken tot ze scheuren, en ik kan het niet helpen. Ik moet pulken !

4 : Dansjes, niets is zo fijn als de meest idiote dansjes te verzinnen op de top 10 lijst van de radio. Ik ging er ooit eens zo hard in op, dat de toenmalige dakwerkers tegen mij kwamen zeggen, ‘Mevrouw, mooi dansen.’ Sindsdien beperk ik het echt alleen maar tot in de badkamer en niet meer tot het ganse huis. Oops, blooper.

5 : Eyeliner, dan ben ik er eindelijk in geslaagd een perfect gelijk lijntje aan te brengen, wil ik eht toch nog optimaliseren. Dat wil zeggen, er nog aan blijven knoeien tot je zit met de prachtige panda look. Achteraf heb ik zo een spijt, al mijn werk voor niets. Moet ik weer opnieuw beginnen en dan lukt die perfecte lijn niet meer, arg, zeer frustrerend. Dit is zelfs de tik waar ik me het meeste aan stoor.

6 : Piercing plukken, zoals jullie misschien niet weten heb ik een cheeck piercing. Een gat door je wang met een staaf door en 2 bollen op. Ik vind het heerlijk om aan dat ding te prutsen, ja zelfs in het openbaar doe ik het en ik heb het nog niet eens door. Vaak hoor ik dan weer van iemand, ‘Daisy, je bent weer bezig.’ En dan weet ik al genoeg. Ik vind het super fijn, maar ik kan best begrijpen dat het voor omstaande mensen zeer ranzig lijkt.

Nu weten jullie mijn stiekeme badkamer geheimpjes, heb jij er ook die je wil delen, aarzel niet en zet ze in de comments. Ik ben benieuwd !!!!!

Groetjes, 
Daisy

Laat hier jou reactie achter

